-->

EBOOK 50 TIPS TINGKATKAN SALES KEDAI RM2

advertise here

 


Selesai sudah sharing saya tentang 50 Tips Tingkatkan Sales Kedai RM2. Saya boleh tulis sampai beratus tips pun tapi tak guna jika anda sbg owner tak buat dan tak ikut. Umpama saya masak sedap2 untuk anda tapi anda tak jamah pun. Penat masak tapi kesudahan nya ke tong sampah. Tidak memberi manfaat.

Ada masalah pada kedai RM2 kita, jadi lah anak jantan - berani selesaikan masalah tu. Macam mana kita berani dan berhempas pulas masa nak buka kedai dulu. Tebal muka meminjam dan minta tolong dan support semua org - kawan2 dan family. Jadi jadi lah anak jantan sekali lagi pertahankan kedai kita dari tutup. Jangan lah sikit2 masalah je putus asa dan tutup kedai.

Anda tak layak putus asa jika belum cuba solusi yang saya bagi ni. Kalau dah cuba semua tips tetap tak berjaya, itu baru lah layak putus asa. Ni sikit je masalah tutup kedai. Baru sebln niaga tutup kedai. Tak dpt staff pun merajuk nak tutup kedai. Sales kedai drop pun tutup kedai. Ni bacul lah bagi saya. Anda hampa kan semua org yg support anda. Anda pengecut lari dari medan perang.

Berhenti dan tutup kedai tu benda senang. Tak mencabar diri. Jika diri sendiri yang gagal, jangan di kata bisnes kedai RM2 tak boleh buat, tak boleh buat duit, tak boleh untung. Jangan kata saya penipu dgn mcm2 alasan. Jgn babitkan org lain dgn kegagalan diri sendiri. Satu jari tunjuk ke org, lagi 4 jari tunjuk ke diri sendiri.

Kedai ada masalah? Berani kan diri dan selesaikan masalah. Jadi lah anak jantan dan orang yang matang. Bukan lari dan tutup kedai. Jika org lain buat dan berjaya, kenapa kita tak boleh. Kalau kedai RM2 bisnes gagal, lama dah semua tutup dan bungkus.

Berniaga ni bukan senang. Rugi dah pasti, untung tu bonus. Jgn bersedia untuk terima untung saja, rugi pun kena terima. Kalau niaga untung saja, ramai dah yg kaya raya.

Beratus pun tips saya tulis, perkara asas nya adalah diri taukey tu sendiri. Taukey nak ikut dan buat ke tak. Tak guna jika taukey nya pengecut dan lari dari masalah. Belum cuba tips saya dah cabut lari tutup kedai. Buatlah apa bisnes pun lepas ni, jika setting kepala taukey nya tak betul mmg tak kemana lah bisnes tu. Resultnya akan sama. Buka dan tutup je lah kerjanya.

Saya tak izinkan dan tak halalkan sebarang penulisan saya dalam ebook ini di guna pakai oleh orang lain / di cetak rompak / di jual semula / di edarkan percuma. Hargai penat lelah saya berbulan siapkan penulisan ni dari bebelas tahun pengalaman. Anda bijak di dunia dan boleh lepas di dunia jika langgar larangan saya ni. Tapi saya akan tuntut di akhirat. Saya tuntut sampai muflis pahala dan amal jariah anda. Jadi manusia yg bertanggungjawab dan bijak.





IKLAN

KLIK SINI








Advertisement
BERIKAN KOMENTAR ()