-->

BELAJAR PERCUMA TENTANG BISNES KEDAI RM2 DI TELEGRAM

advertise here

 


Saya (<= klik untuk kenali siapa saya) dah kurang menulis tips2 bisnes kedai rm2 di personal fb. Di page mmg tak pernah. Yg ada saya share pun , post2 ulang tayang yg pernah saya post dulu. Saya sekarang fokus di telegram.

Byk tips2 saya dah himpun kan dlm telegram. Lebih mudah org baru nak scroll semula dan baca. Saya risau share di fb ni lama2 hilang. Saya sendiri cari semula post2 lama tak jumpa. Rasa rugi ilmu begini hilang begitu saja.

Saya tetap update keje2 yg saya buat takut org lupa apa bisnes saya. Cuma nak tips2 lebih join telegram ya. Buat masa ni masih free tak de caj. Saya dah umum kan hari tu percuma selagi belum capai 1000 org. Lepas je kuota ni kena byr RM50 ya utk join telegram.

--
Jom belajar tentang bisnes kedai RM2 secara percuma. Klik SINI untuk join
Forward pada kawan2 ye sementara masih free untuk join




IKLAN

KLIK SINI








Advertisement
BERIKAN KOMENTAR ()